Dead Bride Halloween Style

Altså jeg ELSKER å være kreativ og tenke litt utenfor boksen. Til Halloween feiringen på lørdag skulle jeg egentlig være Storm fra X-men, men kostymet skjærte seg helt på torsdagen, så da var det bare å finne en ny løsning! Kastet meg rundt og booket min venninne Tale som er makeup artist til å sminke meg, og fløy byen rundt for å finne noe som kunne ligne et kostyme. Jeg elsker jo utkledning, er så gøy hva man kan få til med sminke. Fascinerende. Nesten sånn jeg har lyst å gå makeup kurs selv, altså ♥ Valget fant på “dead bride” typ en blanding av en scull og sugarscull som Tale kalte det! Sminken stod Tale for, og hun er HELT RÅ. I tillegg kjøpte jeg hvit spray til håret, litt stoff til brudeslør og en klemme som jeg kunne sy fast brudesløret i. Heldigvis har jeg en engel av en bestevenninne som er 19 ganger flinkere enn meg til å sy, så Henriette tok på seg den oppgaven. Ble så kult! Til antrekk ble det et korsett, og et gammel skjørt jeg hadde liggende samt hvite strømper med blonder.

Det er jo i morgen det virkelig er Halloween, så da passer det jo å dele disse bildene nå!

Wææææ! Hehe. Kan anbefale å kjøpe sminke på Visage, de har alt mulig. Stoff til brudesløret fant jeg på Stoff og Stil og linser kjøpte jeg bare på nett, men det har de jo overalt på sånne kostymebutikker. Fantasien har ingen grenser. Jeg synes ihvertfall det var kjempe nedtur når jeg måtte vaske av meg sminken, hihi!

Nå skal jeg lage fårikål middag i verdens beste leilighet! Åhhhh jeg klarer ikke slutte å si hvor mye jeg koser meg. Idag får jeg litt flere møbler også, kribler i magen! Vet dere vil se mer, men det er mye bedre å vise dere når det er klart og ikke halvferdig. Men lover det kommer et innlegg snart!

LOVE

23 kommentarer
    1. Tøffe bilder Et spm, jeg skal innrede en entre/gang, men klarer ikke bestemme meg når det gjelder knotter/hattehylle/stumtjener osv. Har ikke skap, så må henge opp jakker i gangen. Liker det ikke, synes det blir så rotete med jakker hengende fremme, men har ikke noe valg denne gangen. Hvordan blir gangen din? Du er så flink med ideer ang intereiør.
      Gangen min er liten. Men ønsker at folk skal få et godt inntrykk, når de kommer inn døren. Har sjekket på nett, men er like rådvill. Håper du kan hjelpe. Klem fra meg

      1. Hei Ranveig! Jeg har gjort det samme. Jeg lar være å lage skap enn så lenge, og har “åpen løsning” på garderoben. Synes det er litt koselig jeg da, får liksom litt mer hjemmefølelse når det er litt liv og røre i gangen 😀 Kjøpte superkule “knotter” på Illums, 2 stativ som jeg hengte opp (husker ikke merket på de dessverre) men Illums har mye kult! Så har jeg kjøpt en MixRack skohylle (room21) som er helt super og minimalistisk. Gjør det liksom kult selv om 🙂 Lykke til! <3

    2. Hei Lene!
      Føler jeg maser mye på deg angående klærne dine, men du har virkelig helt fantastisk klessmak og stil!
      Den lyse hettegenseren på insta, den er akkurat sånn jeg har sett etter, hvor er den fra? 😀
      Kos deg med fårikål i den nye, fine leiligheten!
      Klem fra Guro

      1. Ble ikke det ass! Hehehe 😀 Kanskje jeg var litt for scary! Å herregud, altså……. Er så typisk meg å gjøre sånt! Ha ha ha, se for deg pulsen på 1900 i øyeblikket den ble sendt til han. Uffa meg. Selv om jeg ville grave meg ned og kaste telefonen ut av vinduet så måtte jeg jo bare stå i det! Skru på sjarmen og tulle det litt vekk. Han tok det veeldig sporty! HAHA 😀

    3. En ting til, lurer enda på gulvet ditt. Kunne du svart, hadde vært til stor hjelp? Hvilken tykkelse gikk du for? Og hvor brede treplanker ? Fikk katalog m prisliste tilsendt men ble litt forvirret av alle ulike mål gulvet kom i. Håper du kan gjøre d litt lettere 🙂

      1. Hei! Jeg har 40 cm. Synes det er det fineste! <3 45 er litt for stort, men spørs jo hvor stort rommet ditt er? 🙂 Klem

    4. hva heter den hvite sprayen du kjøpte til håret ditt? det ble jo en kjempe fin farge!! ble det klissete, kan du bruke den til hverdags ?

      1. Hei! Det vet jeg ikke, men det er en sølvfarget flaske som de selger på Visage! Ikke klissete, men veldig tørt. Ikke til hverdags nei <3 Klem

    5. Fineste Lene! Så utrolig kult antrekk og sminke!!
      Må virkelig si at du stråler for tiden, og ser helt fantastisk ut!
      Et spørsmål litt utenom innlegget, som du kun svarer på hvis du vil 🙂 Men bare lurer på om du i 2015 hadde et noe angstrengt forhold til mat og trening eller litt vel fokus på det? Så noen bilder for litt siden og husker også fra bloggen din på den tiden at du veldig mager. Hvordan ser du på trening og mat i dag i forhold til den gang? 🙂

      Stor klem!

      1. Hei Victoria! 🙂 Tusen takk, så hyggelig! Snill du er! Hehe – nei! Guud, aldri hatt anstrengt forholdt til mat hverken ene eller andre veien <3 I 2015 trente jeg mye! Både styrke og kardio, og gikk på lowcarb så det var vel derfor :-* Hehe!:-) Nå gjør jeg jo det samme men jeg går ikke på lowcarb <3 Klemmer

    6. Hei Veldig kul sminke og kostyme.

      Et spørsmål som ikke passer helt til innlegget: Jeg lurte på hva du har over benkeplater. Er den hel? Altså ikke som fliser, og hvor er den fra? Gleder meg sånn til å se resten av leiligheten. Den ser helt fantastisk ut!!

    7. Hei Lene!
      Kan du lage et innlegg om julegavetips til han? Både billige ting til litt dyrere ting, opplevelser vi kan gjøre sammen osv? Det hadde vært så gøy! jeg trenger hvertfall masse råd!

      1. Hehe til han ja? I wish I had a HAN 😀 Hehehe, neida! Joo det kan jeg kanskje? En opplevelse er jo det beste <3

    8. Hei!
      Har et spørsmål, hva bruker du for å bevare marmorstein? Elsker marmor selv, men har ikke funnet rette produkter… håper du har et tips

      1. Hei! Naturlige vaskemidler har jeg hørt.. Og litt polish og sånt! Men jeg får vite mer på torsdag ang dette- av kjøkkenleverandøren! 🙂 For gudsskyld IKKE bruk midler med syre i…… Men det vet du sikkert <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg