De siste episodene av brudeuken

Har helt glemt å vise de til dere! Så om dere fortsatt vil se, så finner dere episode 4 her, og episode 5 her. Snart kommer det en ny videoblogg! Gleder meg til å vise. Igår jobbet jeg 12 timer, og så tok jeg, Henriette og Cathrine en super spontan tur på byen. Vi parkerte oss selv på terrassen til Cathrine med utsikt over byen og sladret i vei, så valset vi oss en liten tur på byen. Opp klokken 8 idag, og nå er jeg i full gang med jobbingen! Har allerede vært ute på båt i det nydelige været og delt ut velkomstposer til båtene som ligger her. Og aldri før har jeg hatt mer lyst på en båt. Ahh – båtlivet må være fantastisk! Jeg vil på en ukes båttur, NÅ! Hihi. Juhu!! Da var pausen min over, så da hiver jeg meg over kameraet og løper ut en tur! Vi snakkes :*

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg