De myke tingene

♥ Hallooo ! Mens jeg tapper i bad nummer to denne helgen tenkte jeg å skrive et par ord til dere. Håper helgen deres har vært fin. Jeg har vært med Maria og Renate hele helgen, vi har vært på Findings og kost oss. Så hyggelig å møte mange av dere der, dere er så skjønne atte hjelp!!

Idag våknet jeg og hadde supercravings på pannekaker, så lurte med meg Renate på Tranen for brunch. Kom litt sent vi da – så det var 0 pannekaker igjen. Men kan absolutt anbefale ostesmørbrødene der – utrolig gode. Tror jeg skal bli litt flinkere å ta sundagsbrunchen ute – det er en hyggelig søndagsaktivitet.

Jeg må innrømme at jeg begynner å glede meg fælt til høsten nå.. Vi er heldige som har alle de fire fine årstidene – har noe godt ved seg alle fire. Høsten er en av mine favoritter. Eller egentlig så er alle årstidene det. Men nå som jeg begynner å forberede leiligheten til kaldere dager og kvelder, gleder jeg med bare enda mer! For meg er det viktig å gjøre leiligheten og alle rom lune fremover, og jeg er så glad for at jeg malte veggen som jeg gjorde. Nå har jeg også bestemt meg for et shaggy rug som jeg skal legge på gulvet her (gleder meg til å vise dere etterhvert!)

Men er det to kjøp jeg er innmari happy med i det siste – så er det de runde, skjønne puffene mine fra Ikea. De er helt geniale. Jeg bruker de til pynt, till puff, til “stol,” som nattbord – ja de passer til alt. Og fargen er bare helt nydelig.

Elsker hvordan den lille puffen kan myke opp hele atmosfæren på badet alene! Den er så fin. Kan også anbefale duftlyset “Precious Amber” fra Rituals – deilig lukt nå til høsten, krydret og fin!

Nå er jeg på utkikk etter beige, deilige håndklær til badet og tørkede “strå” som jeg har lyst å sette rundt omkring i hele leiligheten. Yes – denne høsten handler det kun om de myke tingene, hihi ♥ Herregud som jeg gleder meg til å få teppet på plass – det er SÅ fint!

Nå skal jeg duppe meg i badekaret og slappe av. Deilig søndags ettermiddag hjemme.

Klem fra meg!

4 kommentarer
    1. Så fint og fresht! Kan du vise oss når du får kjøpt de nye håndklene og tingene? Trenger inspirasjon og du er så flink!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg