De deilige hjemmekveldene

Hei ♥ Godt å være hjemme igjen selv om jeg savner selskapet og de morsomme dagene i Vegas! Men høsten hjemme er jo så fin! Når jeg kom hjem på tirsdag, gjorde jeg jo som sagt alt for å snu om døgnet tilbake til norsk-tid! Så jeg var våken i totalt 31 timer! Herlighet, det var litt lenge, men det gikk bra! Resulterte jo i ommøblering da, som jeg ble veldig fornøyd med. Kjekt å gjøre litt om hjemme synes jeg da, freshe litt opp. Ikke så mye som skal til!

Sofaen litt ut fra veggen for å få luft bak og litt mer liv i stuen, teppet andre veien, og trallen ved siden av sofaen – synes det ble en litt fin kombinasjon. Snart må jeg få hengt opp speilet på veggen, samt en del andre ting, går litt tregt her til tider …

Virkelig noe av det BESTE jeg gjør på høsten er å være inne, hjemme. Kjøpe inn deilige råvarer, invitere til middager, lage mat i timesvis, drikke vin, og bare KOSE! Jeg har lagd så mye deilig mat i det siste, og hatt så mye hyggelig besøk. Sånne kvelder overgår virkelig ALT ♥ I morgen skal jeg ha middagsgjester, og på menyen tenker jeg å smekke sammen noe asiatisk! Crispy duck/chicken eller noe lignende med hoison saus og lefser – YES, det tror jeg blir bra.

Forrige mandag hadde vi mandagsklubben hjemme hos meg (vi er en gjeng som alltid spiser middager sammen på mandager for å få best mulig start på uken, hyggelig?? JA!) Jeg lagde som dere vet kamskjell og viltgryte til middag. Det ble en superhyggelig kveld!

De spisebrikkene ELSKER jeg. Tror jeg betalte 25,- pr stk hos Søstrene Grene! Perfekte nå til høsten. Jeg har de liggende på bordet hele tiden. Fine til pynt også! ♥

Hvor mye på en skala fra 1 – 10 liker du høstkvelder hjemme, og middag med venner? Jeg sier 10 + !
Klem ♥

22 kommentarer
      1. Hei! Det ble ikke noe crispy duck – tok en helomvending og lagde pulled pork nachos 🙂 Men jeg skal absolutt dele det neste gang jeg lager – er så godt!

      1. ÅÅ så herlig, heldig du er som har de <3 Da er det ingenting som er bedre enn å bruke tid og hyggelige kvelder sammen med de 🙂 <3 Stor klem!

    1. Hei Lene. Så koselig, lunt og varmt du har fått det i stua. Kjempe fint. Er det malt beige i stua?

      Jeg lurte på hvor du har fått tak i det fine gulvteppet i stua? Jeg leter nemlig etter noe tilsvarende.

      Hilsen fast leser

      1. Hei, tusen takk! Ja – jeg har malt “Elephant’s Breath” <3 Gulvteppet er fra Layered 🙂 Så fornøyd med det!

    2. Så utrolig koselig leiligheten din er i kveldsmørket, (og ellers ) jeg synes det passet veldig fint med sofaen sånn det står nå 🙂 Elsk på det nederste bilde, SÅ flott, cozy og stemningsfullt interiør bilde 🙂 God middag i morgen!

      1. Tusen takk Anita, så koselig at du synes det 🙂 Ja – det var en så hyggelig middag også! <3 Høsten altså <3

    3. For et nydelig hjem du har!!! Deilig å være hjemme med tente lys….
      Men hva er det med bildene dine? Det er mye hvite dotter på alle bildene?

    4. Hei!
      Hvor er den hvite t-skjorta du har på deg på siste instabildet ditt fra? Det bildet der du sitter i en stol hjem til deg, og har kombinert den med skjørt og høye heler. Den så så fin ut!

      1. Hei! Tusen takk! Den er fra Zara. Jeg elsker den t-skjorten! Så kjøpte 8 stykker her om dagen, ha ha 😀 😀 😀

    5. Ville satt sofaen mere inntil veggen så den blir mere på lik linje med den fine ovnen din. Spesielt når stuedelen ikke er såå stor. Ellers så nydelig

        1. Enig med du. Er slik selv, må ommøblere rett som det er ikke alt som passer like bra men er noe med at forandring fryder.

    6. Hjemmet ditt ser jo helt fantastisk ut, rett og slett! Du har vært svært heldig med leiligheten! : )
      Sommeren er nok min favoritt års tid. Sommeren for meg har alltid vært og vil være hellig, pga da tar jeg meg fri fra alt, med nydelig vær, bading, og bare koser meg, men jeg ønsker heller ikke tropevarme 365 dager i året, så jeg setter pris på alle 4 årstidene vi har her i Norge!

      1. Takk Charlotte 🙂 Jaa – det er deilig! Alle årstidene egentlig. Jeg bare koser meg ekstra mye om høsten 🙂 <3

    7. Hei 🙂 Hva har skjedd med kameraet ditt ? Det ser ut som om du har rusk/støv på linsa 😛 Har du forresten en anbefaling på en fin,nøytral hverdags lebestift ? 😀

      1. Hehe – det er et filter som heter dust <3 Så det er meningen 🙂 Mmm – jeg liker Velvet Teddy fra Mac. Mulig den er litt "mørk" til å være nøytral nok.. Men jeg liker den 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg