De beste jentene

GOOOOOD LØRDAG, alle fine ♥ Kom nettopp inn døren hjemme til Rolf Ivar og Sander som koser seg i sofaen med James Bond. Har hatt en kjempefin tur! Igår var jeg hos mammaen min og spiste lunsj, sammen med henne og to tanter. Kvalitetstid ♥ Før jeg vendte snuten mot Moldejazzen og mine to aller beste venninner. Vi hadde en helt fantastisk kveld sammen, med utallige latterkuler, dans, skravling og bare kos. Litt trist å forlate de idag tidlig, men deilig og komme litt tidlig hjem igjen til mannen også da. . Tok ikke noe særlig bilder igår, men her er ihvertfall en liten knippe av det som ble foreviget igår. Ingenting er som å være sammen med verdens beste venninner, ikke sant? Vi kaller oss bare trekløveret, hihi. Det har vi alltid gjort, siden vi var små. En helaften med jentene! Vi dro ut i Molde by, og det er ikke ofte for min del. Men vi hadde det veldig gøy, kjøpte oss drinker og danset, og så møtte jeg på så mange skjønne blogglesere, jeg dååååner. Kjempekoselig! Nå skal vi få i oss noe mat, og kjøpe bursdagsgave til Daniel – han skal nemlig feires ikveld. Krysser fingerene for at det letter opp ute, slik man slipper å regne vekk til kvelden. Håper dere har en fantastisk lørdag ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg