Dazzle dust

Prøvde ut en ny og vårlig sminkelook igår. Jeg er veldig flink til å bruke farger når det kommer til klær, så fremover skal jeg bli litt flinkere til å bruke vårlige, pastellfarger i ansiktet også . . For å få denne looken brukte jeg 4 forskjellige produkter, og looken er gjort på 5 minutter. Her er produktene jeg brukte. Highlighter fra Mary Lou // Solpudder fra Xen-Tan // Leppestift fra Barry M Jeg har farge 53  // Øyenskygge fra Barry M Jeg har mint green 82. Slik gikk jeg frem :

  • Jeg la highlighteren på kinnbeia, under øynene og på øyenlokkene.
  • Så la jeg litt solpudder i pannen og på kinnbena. Bare litt for å få en fin glød.
  • Øyenskyggen la jeg på begge øyenlokkene, og brukte fingrene for å “fade ut” slik at øyenskyggen skulle se mest mulig naturlig ut.
  • Så avsluttet jeg med en fresh orange leppestift.
Produktene er fra Coverbrands, og dere får – 20 % både på solpudderet fra Xen-Tan og Øyenskyggene fra Barry M. Koden dere bruker ved utsjekk er : uwnugI tillegg vil jeg også nevne at det er -20 % på alle GloMinerals produkter også, mitt favorittmerke hos Coverbrands.Hva synes dere? Did you like the look?

(Annonse)  

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg