Dayparty

Hei leserene mine  ♥ Nå sitter jeg og koser meg med en kopp nype te og den fantastisk vakre utsikten her, perfekt søndags formiddag med andre ord. Glad vi skal være her helt til imorgen, hadde vært litt kjedelig å reise hjem idag kjenner jeg .. Dagen idag går til avslapping, jaquzzi, og deilig middag senere. Igår fikk vi masse besøk her ute sånn i 4 tiden. Og hadde dayparty med champagne og vin og bare kos! Jeg disket opp med kalvefilét, hjemmelaget rødvinssaus og soppstuing, og oreokake til dessert. Vi holdt på fra klokken 4 som sagt, så alle var i seng rundt kl to i natt. Nå har de akkurat dratt etter en herlig fellesfrokost, så det er litt småtomt her – men vi er hvertfall opplagte! Fin dag/kveld med disse folkene! Herlig gjeng, og alltid koselig med nye bekjentskap! Breakfast for 12! Se så nydelig fint det er her! Genialt kjøkken! Og verdens fineste ikke minst. Sånn skal jeg ha når jeg blir “stor”.. Det er så sosialt. Mens jeg laget maten igår, stod jentene rundt og holdt meg med selskap, superkos! Også ser man jo rett ut i stuen, så det er jo perfekt. Dere får ha en strålende fin søndag så lenge, så kommer Challengene senere idag ♥ SMILE!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg