Day two

Dag to på lanseringsturné ♥ Nå ligger jeg i sengen, helt utslått. Veldig glad og fornøyd, men sliten og trøtt på samme tid. Så nå gleder jeg meg enormt mye til å grave meg ned i hotellputene og den gode sengen her på Waterfront Hotel i Ålesund. Har hatt en utrolig fin dag idag også, er så heldig som får dra på en sånn turné, koser meg gløgg!! Idag startet jeg dagen med frokost sammen med svigermor og konen til Gard sin bror. Koste oss på Godt Brød, før vi ruslet en tur rundt lille lungegårdsvannet. Deretter var det straka vegen til Ålesund hvor min snille venninne Lise og sønnen hennes hentet oss på flyplassen. Rett til hotellet, skravle litt med henne- før jeg hadde 15 minutter på å gjøre meg klar! Og deretter var vi på plass på BIK BOK Moa Gård fra kl 17. Det er jo min gamle butikk, den som jeg var med å starte! Så det var ekstra spesielt å ha lansering der, se butikken, kolleksjonen, og ikke minst- alle jentene som jobber der. Butikken var SÅ fin! Lanseringen gikk superbra idag også, mange som møtte opp. Tusen takk ♥ Til og med pappa, stemor, Anniken, Oda og mine to tanter- varmer virkelig at de kom for å støtte meg, ufattelig koselig å se de igjen også! I am one lucky girl!



Meg og nydelige Ida, som er min venninne- og butikksjef for finebutikken ♥ Herlig BIK BOK crew, og gode venninner, takk for idag!



Selfie day two!

Meg og min elskede lillesøster! Tok flere bilder av resten av familien også, men en eller annen klarte å begeve seg, blunke eller lignende på ALLE bildene, hehe- håpløst. Men setter så pris på at familien kom, gull verdt ♥ Håper dere har det bare bra også? Nå skal denne jenta legge seg til å sove, lade opp til en ny og SPENNENDE dag! Ikke bare lansering på Karl Johan, men lansering av min egen nettbutikk byleneorvik.com også. Natt til fredag 00.00.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg