Day three




Fine BIK BOK Karl Johan. Som sagt så var lanseringen på Karl Johan igår en suksess! Så utrolig hyggelig å se så mange skjønne jenter som kom innom for å si hei + shoppe kolleksjonen. Det gleder mitt hjerte mer enn dere aner! Veldig gøy å møte alle sammen ♥ Det har vært en helt nydelig uke, rett og slett! Jentene på BIK BOK Karl Johan er så snille og gode, og gjorde en fantastisk innsats igår, ikke minst- er de så blide og positive. Det liker jeg! Snilleste Anne Brith og Siri fra Villa Perlesukker, stilte nok en gang opp med deilig bakst til lanseringen, cookies og macroner. Mmm, tusen takk ♥ I tillegg kunne vi tilby deilig Aloe Vera drikke til kundene, allitd godt med noe å spise og drikke på. Her kommer bildene fra det siste lanseringseventet, helt trist at det var siste dagen, har hatt så mange fine eventer denne uken.

To fine hjertevenner ♥
En stykk fantastisk kjæreste ♥



Meg og Anne Brith fra Villa Perlesukker! 




En stykk fornøyd jente. Jeg føler meg så takknemlig for alt jeg får være med på!
Meg og alle de herlige jentene på BIK BOK Karl Johan! For en gjeng med happyfaces! And let’s not forget – selfie day three!
Takk til alle som kom igår! Love

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg