Day and night

God søndag fininger ♥ Jeg er uthvilt, nydusjet og superklar for en dag med utsalg, håper på å se dere! Når jeg er ferdig med å oppdatere dere her, gjenstår det å få i seg frokost, få på sminken og hoppe i klærne- så er jeg klar! Dette blir en gøy søndag. Igår møtte jeg beste Helen i Bogstadveien for lunsj, is og skravling- var jo markedsdag OG 26 grader så massevis av folk i gatene. Superkoselig når det er så mye liv og røre synes jeg. Gard var ute med båt og stod på wakeboard med guttene, så kjekt for han ♥ Og på kvelden så han fotballkamp med guttene, mens jeg var hos Ana på jentevorspill sammen med en haug herllige jenter. Superkoselig kveld som vi avsluttet med verdens beste burger på Grill’s Ville, obligatorisk etter byen for vår del, hihi. Her får dere både dagsantrekket og kveldsantrekket i et og samme innlegg, siden jeg ikke fikk tid til å oppdatere igår kveld ♥ DAY :
Skjørt, sko, veske Zara – Topp BIK BOK – Klokke Daniel Wellington NIGHT :






Skjørt fra Kouture – her – (Sponset skjørt) Sko Zara – Genser Zara – Veske Proenza Schouler

Nå skal jeg lage bestemors ostesmørbrød til frokost, de er verdens beste! Brødskiver med smør, ketchup og en god ost. Stekes på stekepanne med masse smør under lokk, AMAZING. Blir så sprø og salte, nam! Perfekt søndagsfrokost.  Nyt dagen, så håper jeg vi sees på utsalget!  

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg