Datenight

Selv om dagene går i oppussing fra morgen til kveld, er det viktig og ta seg tid til kjærligheten  ♥ Så igår kastet vi av oss oppussingsklærne, og byttet de med finstasen og en utrolig koselig og romantisk date på Lille Asia. Hele to forretter, hovedrett, dessert, drinker og vin fikk vi i oss, og det var superherlig! Og når man er på date med kjekkeste karen i byen i tillegg – ja da blir kvelden perfekt da! Avsluttet med litt rødvin og sjokolade her hjemme, til begge sovnet ca samtidig på sofaen, haha. Så oppussingen setter sitt preg likevel. Men FOR en fin kveld med kjæresten. Tenkte jeg skulle være flink blogger og ta masse bilder fra kvelden, siden jeg sjeldent pynter meg for tiden, så tenkte jeg at nå kunne jeg endelig legge ut fine outfit bilder til dere.. Tok masse bilder av maten, drinkene, Gard – og når jeg kom hjem, sååå…. Ja, nei da var det ikke minnekort i kameraet, så alle bildene jeg hadde tatt var jo borte. Takk for deeet, sånn er det når hodet tenker på tusen andre ting som har med oppussing og gjøre, bah. Tok heldigvis noen få med mobilen da, så dere får unnskylde meg for dårlig bildekvalitet. Skjørt & Sko Zara / Topp & Cardigan BIK BOK / Veske Pieces / Smykke BIK BOK Hele lørdagen går til oppussing, mens kvelden er satt av til jentene mine! Helen har nemlig invitert til jentekveld med vin ♥  

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg