Datenight

Uten navn-116Kjekkasen min ♥ Koste oss så mye igår på bursdagen hans, lunsj og gaver, middag og til slutt vin, dessert oooog Marioparty 10! Hehehe.. Koser oss mest i sofaen hjemme, vi ♥

Black & white outfit.

Uten navn-117Uten navn-122Viser mer av antrekket etterhvert.

Igår var vi på deilige Sawan for bursdagsmiddag. Elsker det stedet, anbefales ♥ Jeg spiste den beste curry gryten på evigheter, og jeg spiser ganske mange curry gryter.. Hehe. Med kongereker og kamskjell, jeg skraaapte hele tallerkenen – og tenker på retten enda… Var minst like god som den ser ut. Denne skal jeg prøve meg på hjemme, deler oppskriften om den blir vellykket.

Uten navn-121Snadder ♥

8 kommentarer
    1. Like vakker som alltid <3Lurer på om disse skoene er normale i størrelsen? Og hvordan de er å ha på foten, gå i? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg