Dansker og roede poelser

Ja, det var det det gikk i i gaar. Vi hadde forresten en utrolig flott kveld! Den veide i hvertfall opp for den grusomme starten. Fortalte jeg at da vi kom frem til hotellet vaart, ble vi opplyst at de hadde overbooket hotellet, og at vi desverre maatte bli flyttet paa ett annet hotell (?!) og da hadde vi bestillt i Mars, i MARS! Vi hadde gledet oss til dette hotellet, helt nyoppusset moderne hotell, midt paa raadhusplassen – i stedet ble vi da sendt til et hotell med moebler fra 70 tallet.. Hehe, det var kanskje ikke saa ille, men det kunne vaert bedre. I tillegg var vi lovet sprudlevann ved ankomst, fikk vi det? Nei.. Saa vi var ganske oppgitte tidlig paa dagen i gaar.
Men naar det kommer til kvelden, saa var den helt fantastisk!

Gode venner, en god middag, god drikke og godt humoer, det liker vi. Vi havnet paa et ganske bra utested – hvor de spilte alt mulig av musikk – noe for enhver smak – saa der koset vi oss. Kvelden ble avsluttet med danske roede poelser, det er saa godt det. Nam nam.

Jeg tok hundrevis av bilder i gaar, men jeg faar jo ikke delt de med dere, kjedlig.
Men jeg lover og poste mange mange bilder til dere naar pc'en dukker opp.

Saa i mellom tiden slenger jeg med noen bilder som laa i arkivet mitt, bedre enn ingenting – foeler det blir litt kjedlig med bare tekst.

Outfit fra Bik Bok.

Ha en kjempe fin fredag kjaere lesere.

-Lene

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg