Dancing queens og duett.

God morgen sweethearts.

Nå ligger jeg i sengen og ler av gårsdagen,
lenge siden jeg hadde det så gøy ute på byen.
Jentevorspillet var kjempe gøy, og ble avsluttet med en
pink duett av meg og Tone. Hehe, det hørtes bra ut der og da,
men man blir vel litt tonedøv når man har fått i seg ett “par” glass vin. Hehe.
Stakkars naboer.
Ute på byen ble det dansing fra ende til annen, ukens treningsøkt spør du meg.
Jeg elsker nattmat når jeg har vært ute, og i natt, ble det rullekebab, NAM!
Herlig å legge seg god og mett, og i en varm og god armkrok, glede.

Som dere ser ble jeg ganske blond da jeg stripet etterveksten igår.
Men resultatet ble jevnt.

Kjole fra Lipsy.

Fuskepels fra BIK BOK / Veske fra Modekungen.

Nå skal jeg spise frokost på sengen, og se denne..


Jeg elsker søndager.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg