Dagens middagstips..

Jada, nå har jeg begynt med noe nytt .. Hehe 🙂

Nå har jeg nettopp kommet meg inn døren – etter å bokstavlig talt ha SLEPT bæreposene etter meg .. Mange trapper opp til leiligheten, så kan bli litt tungt i lengden 🙂

Idag tenkte jeg å lage gratinert tacogryte 🙂 mmm, nam nam ..

For å lage det, trenger du dette :

Taco gryte
Ost
Taco trays
Kjøttdeig
En boks hakket tomater (det glemte jeg selvfølgelig å kjøpe..) pytt pytt, vi klarer oss uten 🙂

Stek kjøttdeig, bland den sammen med taco gryten, så fyller du shellene helt opp, og tar ost over..
Gratineres i ovnen i ca 5 minutter.. 

Jeg bruker forresten å putte oppi ca en halv pose taco krydder, da blir det enda bedre smak !
Server med en god salat, guacamole, salsa og rømme…

Dette er nammis dere !! 🙂

  

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg