Dagens happening.

God mandag, dere. Nå kom jeg akkurat inn døren fra jobb.
I dag har vi fått utrolig mye nyheter på BIK BOK, ikke mindre enn fire paller (160 kolli..) Love it. Mye fint. 
Og ikke minst, mye fra Jenny sin kolleksjon. 
Husk at vi har lansering torsdag fra 20.00-22.00 på BIK BOK Moa Gård. 

Idag hadde jeg en skrekkopplevelse (i mine øyner) da jeg våknet. 
Jeg har ALDRI i mine 4 år i BIK BOK, forsovet meg eller kommet forsent til jobb.
Alltid tidlig oppe, og full kontroll.
Men idag skjedde det som ikke skulle skjedd. Nei – jeg forsov meg ikke.
Satte klokken på 08.00, og begynte å gjøre meg klar til jeg skulle begynne kl 09.00.
Etter 5 minutter på badet, slår det meg…
Jeg begynner da ikke 09.00 på mandager, men 08.00!! Tror dere jeg fikk panikk? (Ja, men jeg måtte le litt også..)
Forsentkomming er det verste jeg vet, og idag var det beklageligvis min tur.
Men, jeg kastet meg rundt og var på jobb innen 15 minutter (da tar det altså 12 minutter å kjøre til jobb..) Jeg har aldri vært så stresset. Så klapp på skulderen til min første forsentkomming i historien. Hehe. Fy meg, det skal ikke skje igjen.
(Nå er jeg flink å dramatisere da, det var kanksje ikke verdens undergang at jeg kom 30 minutter forsent, butikken åpner jo strengt talt ikke før 10.00…)
Outfit fra BIK BOK / Smykke Cubus.

Nå er jeg i full gang med middagen, og idag står hjemmelaget pizza på menyen. Awh,
tror jeg går for ën tacovariant idag, mmm..

Ha en outstanding mandagskveld.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg