Dagens & deilig hjemmekveld

Her kommer dagens antrekk fra meg, endelig litt tid til å pynte meg igjen. Vært noen hektiske dager nå . . Skjørt, tshirt og smykke BIK BOK / Veske Carla Sade / Sko ACNE / Cardigan By Malene Birger. Ikveld koser vi oss sånn hjemme. Tent stearinlys over alt, dimmet belysningen i alle rom. Og endelig har vi fått testet dusjen for første gang, så utrolig digg med dusj som omtrent henger fra taket – skikkelig behagelig. Nå skal vi spise deilig hjemmelaget kjøttpudding med løk,  paprika og mais. Fikk desverre ikke benkeplaten og det andre likevel idag, så da måtte vi bare finne på noe lurt som man kan lage i steikeovnen. Fikk endelig tid til litt etterlengtet selvpleie ikveld også, har fått litt merkelig utslett/eksem i ansiktet, så følte for å rense og ta litt vare på huden litt ekstra. Og det gjorde jeg med mine tre favoritter fra Simple. Huden føles så tatt vare på, fresh og fin nå etter dusjen. Så får jeg bare håpe utslettet/eksemet går vekk nå som huden har fått litt ekstra pleie. Kan absolutt anbefale disse produktene til huden : Facial wash gel : Denne bruker jeg først, for å rense huden og ta vekk sminke. Dette er en gel som ikke lukter noe, og som skummer godt i hendene. Den føles utrolig myk og deilig mot huden. Masserer denne godt inn, før jeg skyller med vann. Facial scrub : Denne tar jeg på etter gelen, det er en ganske mild skrub- så huden tåler den. Denne bruker jeg noen ganger i uken bare, man skal ikke bruke for mye av den. Den lukter utrolig ren og deilig såpe! Foaming cleanser : Denne bruker jeg til slutt, det er et lett skum som jeg masserer i ansiktet og som lukter deilig og friskt. Føler meg så fresh når jeg avslutter med denne. Dessuten synes Gard jeg lukter sååå godt etterpå, hihih. Vinnerene av Simplekonkurransen jeg hadde for en stund siden ble forresten : Kari-Anne, Hanne, Marita, Solveig og Ida. Ha en deilig kveld, dere  ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg