Dagene hjemme <3

Annonse i samarbeid med MyMuse ♥ – Lene20 gir dere 20% på alt på hjemmesiden deres


Hei dere ♥ Hvordan står det til med dere? Håper alle er friske og trygge og er flinke til å passe på seg selv, og ikke minst andre i denne perioden. Alle har noen de er glad i – og bekymret for og vi må ikke ta noen sjangser. Selv er jeg i karantene. Men det er virkelig ingen problem – vi må alle ta eget ansvar i denne situasjonen. At vi idag står overfor den krisen som vi gjør i dag er helt ubegripelig. Hele verden er stengt ned! En sånn krise har aldri skjedd i fredstid. Jeg kan ikke fatte det. Jeg går med konstant klump i halsen. har som alle andre en redsel for det uavklarte. Nå må vi alle stå sammen, ta avstand, ta ansvar, ta hensyn og passe på hverandre. Nå er det samarbeid som gjelder fremover ♥

Home ♥

Det er fint å holde seg inne, være trygg, og forholde seg til karantenereglene. Jeg er heldig så har en så fin leilighet som jeg koser meg sånn i – og i mitt nye fantastiske (!) loungesett fra min samarbeidspartner MyMuse ♥ Dere får 20% på alt på hjemmesiden deres ut mars ved å bruke kode Lene20.

ELSKER den. Føler meg både comfy og veldig fin og fresh ♥ Genserbukse ♥

De har så mye fint og delikat undertøy nå også. Her er to favoritter i nude, og hvit.

Bhtruse
BhTruse

Håper dere finner noe dere liker. Og ikke glem kode Lene20 for å få 20% på kjøpet ditt ♥


Dagene hjemme her i leiligheten går til å snakke med familie og venner. Lese all nødvendig informasjon, holde meg oppdatert på rådene som myndighetene kommer med, jobbe. Jeg har begynt å pusle med vårrengjøring, og har blitt helt hektet på noe jeg aldri trodde jeg skulle bli hektet på. Nemlig Love Island UK. Jeg så halve sesong 5 i julen sammen med lillesøs Oda, og nå har jeg begynt på sesong 6. Om du vil sysselsette deg med enkel underholdning, watch it. Ellers kan jeg anbefale The Witcher om dere ikke har sett det. Lager mat og koser meg .. (oss..) 😉 Og spiller yatzy!

Take care, be safe – og ta hensyn til andre rundt. Masse kjærleik!

15 kommentarer
    1. Kos deg hjemme, fine deg! Jeg er også kun hjemme! Helt alene! Jeg er ikke i karantene, men frivillig karantene! Tenker ikke besøke kjæresten min en gang!
      Det går supert, så lenge jeg får trent masse! Haha! 😉 Da klager jeg ikke! Jasså, kjæreste på gang? Hehe 😉 Klem til deg goding! <3

    2. Hei. Bare siden jeg syntes du inspirerer så på interiør fronten, så lurte jeg på om du hadde et tips til en fin og kul termokanne til kaffe?

      1. Hei! <3 Åh der må jeg si at jeg dessverre kommer til kort. Jeg lager alltid latte eller espresso fra kaffemaskinen uansett besøk eller ikke <3 Hmmm – så jeg er litt usikker altså <3 🙂 Har du feks sjekket Milla?

    3. Hei!
      Når kommer podcasten din? Den hadde vært super å kose seg med nå i disse hjemmekontor tider
      Har gleder meg til den lenge!

      1. Hei! Den er satt bittelitt på vent i og med at vi er inne i tiden vi er inne i nå <3 🙁 Redd for at det skal bli feil å lansere den? :-/ Men vi skal ta en ny runde på det på mandag <3 Koselig at du sier det :-*

    4. Så bra du holder karantenen og følger med på regler som kommer, rar tid vi er inne i nå.. Men som du sier må vi stå sammen om dette <3 Et (kanskje litt rart) spørsmål jeg har angående undertøyet fra MyMuse er hvordan det er å vaske? De har jo så mye fint, men redd jeg skal ødelegge det når det er litt mer "ekslusivt" undertøy. Har du noe tips?

      1. <3 Veldig rart tid.. <3 Jeg vasker det i maskinen! 😮 IIIK. Men det har holdt seg veldig fint faktisk. Kanskje vaske bh'ene på 30 grader <3

    5. Rabattkoden gir IKKE 20% på hele butikken – kun varer som ikke er nedsatt fra før. Som er nesten ingen ting, siden de har lagt inn litt salg på nesten alt. Så koden er så og si ubrukelig – jeg la varer til 1600,- i handlekurven og fikk 38 kroner rabatt med Lene20… 🙁

      1. Hmmm – ja nei den gjelder selvsagt ikke på salgsvarer :-* Men de du allerede har lagt i kurven er det jo heldigvis rabatt på fra før da, så da har du ihvertfall fått de nedsatt <3 Men koden gjelder på ordinære varer da :-* <3

    6. Ja til podcast NÅ! Sitter stort sett inne eller er på joggetur alene. Trenger nye podcaster å høre på

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg