Dagen idag

Har vært kjempefin så langt! Jeg har vært hos regnskapsføreren min, tatt en liten runde i butikkene, og vært i byen sammen med Sander og min kjære. Jeg føler jeg setter meg selv inn i en sånn husmor-rolle når jeg er hjemme her, og det er så koselig. Idag har jeg og Sander bakt skoleboller. Mmmm – og de var nydelig gode!! :* Vi brukte bare ferdigpakke med boller, og tilsatte kun gjær og vann. Så brukte vi vanlijekrem, melis og kokosmasse. Mmmm.. Nå står steken i ovnen, og til den skal jeg lage deilig rotmos. Så venter idol, hurra! Jeg sitter også å vurderer om jeg skal dra ut en tur eller ikke senere.. Ubesluttsom. Dette hadde jeg på meg idag.. Genser fra H&M // Veske Cubus // Ring BIK BOK // Marc Jacobs klokke herfra (annonse) Skjørt fra Cubus // Sko Jeffrey Campbells // Skjerf H&M Have a nice evening sweethearts!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg