Dagen etter

ALTSÅ ÅÅÅ!!! Takk for all støtte, tilbakemeldinger og ikke minst at dere vil bære kolleksjonen min! Jeg blir så innmari STOLT. Dere altså ♥ Tusen tusen takk – dette er gøy!! Jeg håper så inderlig at dere blir fornøyd med smykkene deres fra kolleksjonen ♥

Jeg starter dagen hjemme idag, høsten har virkelig kommet til Oslo og da er det så deilig og jobbe hjemmefra, kose seg med kaffe og i det hele tatt. Snart skal jeg på en spennende workshop! Er så mye gøy som skjer på høsten! Gleder meg til tiden fremover, alle høstantrekkene, kveldene, middagene og kosen ♥

Jeg er helt frelst av de pampasstråene mine altså! Lyst å fylle hele leiligheten (enda mer..) De gir så lun og god atmosfære! ♥

KLESSALG! Jeg skulle også titte innom for å si at førstkommende TORSDAG fra 17-19 skal jeg enda en gang selge ting fra garderoben min! Det var supersuksess sist! Jeg har litt igjen fra forrige runde som jeg kommer til å selge for 50,-! Og i tillegg kommer jeg også til å selge nytt fra garderoben. Altså ikke nytt, nytt – men ganske freshe ting! Skal selge sammen med en rekke andre ELLE bloggere! Salget skjer i Barcode og jeg kommer tilbake til dere med adresse! Håper dere vil komme!

Ønsker dere en nydelig dag – nå skal jeg raide garderoben til torsdagens salg! WOOP!

4 kommentarer
    1. Så gøy at kolleksjonen går bra – det fortjener du <3 Ååå, slike klessalg er en av grunnene for at jeg synes det er litt kjedelig å bo i Bergen, haha! Skulle gjerne kommet og fått tak i noen skatter til gode priser. Håper salget blir braaa <3 Ha en nydelig tirsdag! Stor klem
      http://www.charlottetunes.no

    2. Gratulerer med nydelige smykker! Hvilket/hvilke hudpleiemerker er du fornøyd med eller har hatt en god opplevelse med? Et favorittmerke som aldri skuffer?

      1. Hei! Tusen takk 🙂 Jeg liker mye forskjellig! Dermalogica og Crystal Clear liker jeg veldig godt <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg