Dagen derpå…

.. Startet helt fantastisk. Ferske rundstykker, eggerøre, bacon og sol – herlig! I går hadde vi det kjempe gøy, for en herlig helg det har vært. Og om 4 (!) dager reiser jeg og kjæresten til MEXICO, HYYYL!! Jeg gleder meg som en liten unge.
Men først skal jeg tilbringe søndagen sammen med de to snuppene mine som er på besøk. Vi skal sladre, ligge som noen slakt på sofaen, og ikke minst – se satc 2, wii!

Dere får se bilder fra gårsdagen senere, pluss oppskrift til den super GODE "sure føtter" drinken vi laget i går, den var fantastisk!

Kokken, hoho!

Nam..

Ønsker dere en fin søndag, blogges senere idag! Nå er det kvalitetstid med jentene mine.


Hatt fra H&M.

-Lene

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg