Cute flowerprint

Hei søn..Mandag! Skikkelig søndags følelse, men det har vi vel alle ♥ Det er så nydelig vær i Oslo og helgen har vært kjempefin, mye kvalitetstid med venner og Levi og det setter jeg veldig stor pris på. På lørdag var jeg blant annet sammen med Espen, vi gikk en 3 timers lang tur med Levi i solen og havnet innom h&m der Espen virkelig fant THE DRESS til meg. Hadde aldri tenkt på at den kunne vært fin faktisk, men det er noe av det fineste på lenge. Så takk gullunge, for at du kledde meg opp i denne! Espen, the stylist ♥

Denne kan brukes både som kjole alene, eller over en jeans og en enkel t-shirt. Perfekt til sesongen vi er inne i ♥ Fra H&M trend.

10 kommentarer
    1. Dette er bevis på at alt kler den smukke 😉 Den hadde neppe sett like bra ut på meg! haha.. Du stråler!

    2. For en lekker kjole! Og ikke minst lekker dame!
      Hvordan opplever du kjolen i størrelsen? Tenker å bestille den på nett. Ligger vanligvis mellom 34 og 36. Ville du gått opp eller ned? 🙂 Takk for svar!

      xoxo

    3. Hei, du ser fantastisk ut!

      Du, den korte røde kjolen du la ut på instastoriene i dag, er den fra din nye bikbok kolleksjon? Helt nydelig!

      Mvh
      Andrea

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg