That cute coffee table

Hei dere! Så gøy at dere ble så engasjert i gårsdagens innlegg, elsker jo interiør, så jeg kan jo snakke om det i evig tid. Jeg var på Bolia og bestilte sofa igår da, det ble jo noe helt annet enn jeg hadde tenkt.. Haha, så lett kan det snu hos Orviken! Det ble blå ullsofa, og cognac farget skinn day-bed.. Men nå angrer jeg litt, så jeg lurer på om jeg skal skyndte meg og bare endre den til grå likevel. Vinglepetra! Tenker at det blir renere, og letter å kombinere med så mye annet, og så har man litt mindre begrensninger.

14002516_10157808324390355_1864842357_o

Anyways, jeg var så heldig at jeg fikk komme på besøk til herlige Åse igår, hun driver By Bjørkeim! Jeg fikk komme hjem til henne å se alle de fine møblene hun lager, og med meg hjem fikk jeg altså verdens skjønneste coffee table, i tre fra Bali. Hvor fantastisk er ikke det? Jeg elsker det, og det passer perfekt til tregulvet i leiligheten. Tenker at jeg skal ha t svarte string stoler til, og lage et lite koselig kaffe-hjørne etterhvert.

14002559_10157808324430355_2061912481_o14012499_10157808324475355_664836830_o14037468_10157808324470355_1609699648_oVar det ikke sjarmerende? Elsker å adde litt mer personlighet til leiligheten nå!

Dette bordet kan bestilles, det er bare å sende Åse en mail. Her er hjemmesiden hennes! Neste fredag får jeg mitt nye stuebord fra henne, og det kan jeg love dere blir helt RÅTT!

20 kommentarer
    1. JAAA til mer ineriør fra Orviken! 🙂 Du er bare AWESOME på interiør, jeg henter så masse inspirasjon fra deg på akkurat det. Ønsker meg en interiørblogg fra deg jeg! Haha, jeg mener det! 😉
      Håper alt er bra med deg etter bruddet, trist å høre for dere var et så fint par, men noen ganger er det til det beste. Du virker som en utrolig skjønn og god person tvers gjennom! Ønsker deg alt godt <3

    2. I forhold til innlegget ditt igår så har Jensen seng på 210×210 – Heter Majestic, den er HIMMELSK. Ellers kan mange Wonderland-senger også bestilles i den lengden/bredden – sjekk det ut på hjemmesidene til merkene 🙂

    3. Hei! Har nettopp kjøpt meg leilighet som jeg holder på å innrede, så prøvd å finne litt inspirasjon idag og ser at den vasen du har stående på bordet der har gått igjen flere plasser her inne 🙂 Hvis jeg ikke tar helt feil har du skrevet at den er fra menu? Er heelt forelsket i den, synes den er så nydelig, men finner den ikke noen steder… Noen forslag til hvor jeg kan lete?

      1. Heia, ja altså.. Kanskje den ikke er fra Menu, hmm.. Jeg kjøpte den på Illums! Og når jeg tenker meg om så stod den ikke sammen med Menu likevel.. Står heller ikke noe merke på den? Men sjekk med Illums Bolighus!

    4. Hei! Har du fortsatt den svarte, frynsete cross over-vesken fra YSL? Interessert i å selge? 🙂 Evt. Gucci Disco Bag, hvis du ikke har solgt den.

    5. Skal du selge stuebordet du har nå? Jeg elsker det, og vil gjerne kjøpe det av deg hvis du skal selge deg 🙂

    6. Hei Lene <3 Hvorer blomserholderen på gulvet fra? MÅ HA!!!!

      Nydelig bord, du er så flink med interiør, henter masse Inspo:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg