Cute ballerinas

Annonse
Ballerinas Ecco / Veske Ecco / Bukse Zara / Skinnjakke BIK BOK / Briller Le Specs / Tshirt Boyfriends ♥ Idag har vi spist lunsj på Ostehuset som dere anbefalte, veldig hyggelig sted! Er så deilig å føle vårsolen i ansiktet når man tusler ute. Ah! Dagens antrekk består blant annet av vårlige ballerinas og en sprek veske fra Ecco. Perfekt vær til å bruke ballerinaene idag, får jo vårfølelse bare av skoene ♥ Ecco har en hyggelig kampanje gående på facebook nå : Share a compliment. Denne kampanjen går ut på å gi et kompliment til noen du synes fortjener det, beundrer og respekterer. Rett og slett for å gjøre dagen til den personen enda bedre. Personlig synes jeg vi nordmenn kan bli enda flinkere til å gi komplimenter til hverandre. Jeg er jo utrolig takknemlig for deres hyggelige ord hver eneste dag! Tusen takk. Men bare tenk litt over det, det er nok ofte man tenker noe fint om noen- men så glemmer man og si det. Rett og slett? Noen som kjenner seg igjen? Jeg synes selv jeg er veldig flink til å gi komplimenter til folk, men jeg vet selv at jeg også kan gjøre det ENDA mer. Tenk så mye glede det gir!  Appen / kampanjen til Ecco kan dere forresten lese mer om her.  Nå skal Gard snart svømme, heiaheia kjæresten min ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg