Curly girly

IMG_6936

I går gravde jeg frem en gammel bølgetang som jeg kjøpte for mange år siden! Kjekt og gjøre noe litt annerledes med håret. Så synes jeg det er ekstra fint når man har det litt ruskete utover dagen og med en digg ullgenser til, snart høst nå – og jeg gleder meg! Fort gjort er det også, bare vær flink å del opp håret i 2 eller 3 deler, slik du får med alt. Begynn med underhåret!

IMG_6934IMG_6935IMG_6933

Min er fra OBH Nordica, og når jeg googlet litt rundt så fant jeg den blant annet på Elkjøp (ikke reklame neeei) så den er sikkert god. Og ikke dyr heller. Heia bølger i håret sier jeg bare, det er fint!

IMG_6937Et aldri så lite hårtips på en regntung torsdag, snart helg og da skal jeg og Levi jenta mi på fjellet! Ah, som jeg gleder meg. Totalt avslapping, turer og mobilfri!

SUSS

8 kommentarer
    1. Hei! Så en fantastisk fin camel brun Acne genser på snapstorien din! Lurer på hvilken ste du har den i? 🙂
      Ble så inspirert!!

    2. Ha ha, snakk om sammentreff! Glimtet bølgetangen min idag, og måtte bare prøve den ut igjen – og jeg elsket det. Fatter virkelig ikke hvorfor den har støvet vekk.. Du er nydelig!

      1. Hehehe, er det sant? Der kan du se 🙂 <3 Nei ikke jeg heller? Godt vi har funnet den frem igjen 🙂

    3. Så fine bølger.
      Jeg lurer på hvor de fine stativene til plantene dine er fra? Får skjolder på gulvet når pottene står rett på.
      Ha en fin dag.

    4. God søndag, Lenemor! 🙂
      Har helgen din vært fin? Denne frøkna hadde bursdag på fredag så her har det vært feiring hele helgen. Kost oss så mye. Håper din har vært like fin <3
      Jeg har helt samme bølgetang, kanskje jeg må grave frem min også, alt for lenge siden sist. Den er super god synst jeg.
      Nyt søndagen.
      Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg