Cuba & Havana weekend!

Hei hei hei!! ♥ Våknet i dag og følte meg ganske dårlig, vært det snart en uke, men idag er det litt verre, og deeeet er ikke så bra siden jeg arrangerer kjempemorro party imorgen! Ingefær, sitron, honning og c-vitaminer here I come! I kveld blir det sofa, dyne og tidlig til sengs.

Før sommeren fikk jeg nemlig for meg at jeg skulle arrangere en sensommer fest! Jeg ELSKER å arrangere, det er så gøy! Så jeg bestemte meg for å invitere alle venner og kollegaer til en skikkelig CUBA / HAVANA fest! Hvor gøy er ikke det? Jeg elsker tema! I den anledning har jeg invitert alle til Ling Ling i morgen fra klokken 13. Heldigvis (og takk gud!) så er været med oss, siden vi skal være ute! Jeg har vært så nervøs for været, siden det er litt så som så om dagen, men vi har heldigvis inneplass å boltre oss på om det skulle bli kaldt.

Jeg har fikset flere typer underholdning utover dagen (hysj ikke si det til noen det er hemmelig……) Masse herlig Havana-feels pynt som setter prikken over i’en, fingermat, bar ute, drinker med rom (selvsagt haha) DJ og alt som skal til for at venner og kjente skal få en fantastisk dag! Jeg har gleder meg så lenge til dette nå ♥ Har til og med en fotograf som skal forevige dagen slik jeg kan dele den med DERE! Synes ikke dere også det er gøy med temafester?

Jeg har gått til anskaffelse av cigar!! Jeg dør. Jeg kommer jo IKKE til å røyke den, så det er bare for show! Men litt gøy da, man må jo ta det helt ut. Har vært innom 3 typer antrekk, både rødt, blomstrete og nå endte jeg jaggu meg på helhvitt. Jeg kom helt tilfeldigvis over denne kjolen for noen dager siden og kjente at .. Der SATT den! ♥

En liten smakebit … Den er så fin!!
De fantastiske skoene er fra Asos! Vesken fra Mango. Kul sigar?? Hehe.

Tidligere i uken var jeg på Ling Ling for å sette sammen drinkmeny, det må jo være litt ordentlig. Endte selvsagt på en Coco Pashion, dere vet jo meg og kokonøttttsss!

Her skal vi være! Elsker dette stedet. Her skal vi pynte med bastvegger, palmer og freshe farger!
Frøkna koser seg i baren og tester drinker (dog uten alkohol, altså) Men meeeed i morgen!

Hva tror dere, blir det bra? Ønsker dere en herlig herlig helg!

2 kommentarer
    1. Hei Lene! Jeg skal ut på langtur i januar, men vet bare ikke helt hvor enda 😉 Trenger tips og inspo til varme strøk! Ser du har vært i Tulum – er det noe du anbefaler? Andre drømmereisemål du har? <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg