Crystal clear

God morgen fra herlige Ibiza. Sitter og tar innover meg de siste inntrykkene fra dette nydelige stedet, lukten av syden, varmen, klar himmel, fuglekvitter og nydelig utsikt over bassengområde og havet. Idag er vår siste dag, og vi drar avgårde til flyplassen allerede klokken 13. Har hatt en fantastisk tur, og har så mange bilder å vise dere! Nettet her har vært utrolig dårlig, så gleder meg til å få lastet alt opp litt ordentlig.

Igår var vi på Km5, og deretter på Pacha på Flower Power party, veldig gøy! Nå skal vi nyte noen timer med poolen her, før vi drar hjemover. Gleder meg til å komme hjem ♥

Her er noen bilder fra Formentera her om dagen, helt glemt å vise de til dere. Det vannet der, det er såå crystal clear at jeg har ikke ord. Lovelove.

Uten navn-29Uten navn-30Uten navn-32Uten navn-33Uten navn-35Badedrakt her | Solbriller Barton Perreira

Nyt dagen deres, vi skrives fra Osloen imorgen. SMIL Lene

9 kommentarer
    1. God tur hjem! 🙂 For et sted, Ibiza står virkelig høgt på listen. Hvordan er prisene der, dyrt? Du stråler forresten, ser sååå flott ut. Super fresh badedrakt 🙂

    2. Hei igjen Lene 🙂 Takk for at du svarer til tross for at du er på ferie 🙂 . Lurte også på hvilken str du har i CK t skjorten som du har i grå og hvit ? Tusen takk for svar 🙂

    3. Hei Lene! Jeg bare lurer på hvor den hvite kofferten din er kjøpt. Evt. Hva den heter 🙂 Synes den er så utrolig kul, og hadde satt veldig stor pris på svar.

    4. Uff, jeg har fått for meg at disse solbrillene er de nye fra Dior, så jeg har vært overalt og lett etter de, selvfølgelig uten resultat 😛

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg