Crosscountry workout

Processed with VSCOcam with t2 presetDet har vært godt å være på fjellet på så mange måter. Elsker å våkne opp til en utsikt med snø, fint vær og ikke høre en lyd utenfor. Det er så nydelig ♥ Får sånn roen over meg, nesten uvant og komme hjem. Gleder oss veldig til å flytte til et litt roligere strøk nå.

Jeg har jo blitt så glad i trening, og når jeg ikke hadde treningsstudio i nærheten, ble det heller DIGGE skiturer i fjellet. Jeg har alltid brukt skiturer som kos, kosetur.. Men denne uken har jeg lagt det til treningstur. Ikke mye som slår en skitur i nydelig vær, med digg musikk på ørene, det er helt sikkert. Glemte iwatchen min i Oslo, men fikk låne Gard sin pulsklokke, gikk en tur på 40-50 minutter 3 av dagene, og skøytet hele veien. Motivasjon ♥ Nå er det på tide å få seg skøyteski, fått smaken på treningstur jeg nå. Ble ikke mindre motivert da jeg fant denne uberkule og fargerike dressen en dag vi var nede i Geilo sentrum!

Processed with VSCOcam with t2 presetProcessed with VSCOcam with t2 presetJeg har alltid pleid å pakke meg så godt inn når jeg har gått på kosetur, hehe. Men nå var det så godt og ikke ha på seg så mye! Kunne bevege seg fritt og ikke se ut som en stappet liten marshmallows, hehe. Nå skal vi ta helg, jeg ønsker dere en superfin helg og håper dere får knallvær ♥

6 kommentarer
    1. Hvor har du kjøpt genseren på bildet med levi i det forrige innlegget? En slags norgesgenser??? Utrolig fin 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg