Crispy fall

Hei fine leserene mine! Tusen takk for de fineste tilbakemeldingen på forrige post, dere er bare så gode! ♥ Idag har dagen gått til jobbing, lunsj med Tone, og kveldstur i butikker sammen med Henriette. Så koselig å gå på Karl Johan når det er halvmørkt ute, og litt crispy høstvær. I skrivende stund multitasker jeg med blogginnlegg og matlaging. På matplanen står stekt torsk, gulrøtter og hjemmelaget potetmos, det skal bli så nydelig! Og resten av kvelden skal macen klappes sammen, og så skal det slappes av med filmer på apple tv! Elsker apple tv, det er jo så smart! Her er dagens . . Med fine Oslo i bakgrunnen ♥ Skjørt Zara / Jakke, singlet & cuffs BIK BOK / Veske Cubus Fikk pakke som jeg hentet på postkontoret idag, og den var ikke liten .. En svæææær pappeske, på maaange kilo som jeg måtte bære med meg helt hjem puuuh. Fikk jo trenet armene litt da, i det minste. Og – det som lå oppi gjorde det absolutt verdt bæringen. Massevis av treningsklær og diverse fra X-life, hurrahurra! GLEDER meg til trening imorgen med nye, freshe treningsklær. Håper dere har en deilig onsdagskveld!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg