Creating memories

♥ I luke 24. i pakkekalenderen, fikk Gard fotobok av meg med massevis av bilder av oss to fra sommeren dette året. Synes det var en utrolig koselig gave å gi han, og det er så kjekt å få det ned på trykk. De fleste bildene mine fra tidligere år ligger bare inne på en harddisk, så nå skal jeg være flink å gjøre dette fremover.Trist at man liksom glemmer å forevige på den måten, ihvertfall gjør jeg det selv. Viktig å ha litt å se tilbake på!
Lovevacay til Barcelona i Juli.



MIAMI!!
Her er vi i Romsdalen, ikke langt i fra Trollveggen, så ufattelig nydelig der. På vei hjem til familien på slutten av sommeren.
På fjelltur her hjemme på Midsund, i bakgrunnen ser dere hvor jeg er vokst opp!

En nydelig høsthelg på Geilo. Var den ikke koselig? Her kan man legge inn så mange sider og bilder man vil, og bestemme hvilket oppsett man vil ha. Laget en til mamma og som en del av julegaven hennes, med bilder av henne, meg, lillebroren min og Gard, så det synes hun var veldig koselig. Det koster ikke så alt for mye, og er viktig for å bevare de gode minnene på trykk synes jeg. Ja takk til flere sånne ♥ Fint å gi i gaver til venner og familie også! Jeg googlet bare fotobok så kom det opp drøssevis av steder hvor man kan lage sånne, mitt valg falt på Photobox, og jeg er veldig fornøyd! Nå er vi på vei til fjells og Geilo, vi skrives derfra imorgen. Har 10 timer foran oss i bilen ca, og kommer sent frem. Men sees fra winterwonderland ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg