Crazy haircolour?

Hei dere! I skrivende stund er jeg på vei ut døren til Hilde Christina på Hendrix! Men først – kosefrokost med kjæresten. Deilig å våkne opp sammen med han idag, hihi. Gleder meg til vi skal kose oss sammen hele dagen. Kanskje jeg skal gjøre en crasy change hos Hilde idag?! Farge håret rødt eller noe sånt? Hehe . . Sånn som på bildene under? Haha, jeg leeer! Selv om jeg må innrømme jeg likte både den rødlige og den brunlige fargen . . Hva synes dere?! Denne våren har Schwarzkopf lansert hårfargen Live XXL, som kommer i ekstreme farger som synes i mengden. Og disse måtte jeg jo bare teste på meg selv, kniis! Men jeg tror nok ikke jeg er tøff nok til å farge vekk blondfargen jeg har nå altså. . Ihvertfall ikke nå. Men man vet aldri hva jeg og Hilde finner på når vi koker hodene sammen. Plutselig en dag har jeg knall rødt! Håhå. Uansett . . Du kan gå inn å teste de ulike hårfargene fra Live XXL-serien på deg selv HER, for å se om du kanskje tør å gjøre en forandring? GOD HELG fine lesere.

(Annonse)
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg