Cravings til våren

Jeg har allerede begynt å glede meg til våren / sommeren. Klarer nesten ikke vente! Lyse dager, varme, herlige farger og deilige plagg! Jeg er så lei av tunge ytterjakker, store sko, skjerf, skinnhansker, snø, storm og mørke – bah. Vil det skal bli vår – NÅ! Jeg har allerede begynt å forberede meg til våren. Vårens trender består blant annet av sarte pasteller, perlekjeder, magetopper, dyreprint, blomsterprint, spisse sko, pudderfarger .. Kan ikke gjøre annet enn å glede seg, vel?! Jeg er KLAR! Her er noen av mine vår – cravings .. Mobilholder her / Genser her / Perlekjede her / Ring her Topp her / Ring her / Undertøy her / Sko her Kjole her / Bluse her / Boots her / Pumps her Genser her / Sko her / Cuffs her / Genser her Smykke her / Sko her / Neglelakk her / Sko her / Ring her Skal ikke se bort i fra at nesten alle disse produktene dumper ned i postkassen min veldig snart, ah! VÅR – kom kom kom! :-* Any favs? (Affilateslenker)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg