Cravings for spring

Ikke bare lengter jeg etter våren, men jeg lengter etter varmere og lysere dager, lysere og lettere plagg. Jeg er så glad for at pastellfargene kommer tilbake til våren igjen, hurra ♥ Synes pastellfargene er så delikate og fine, og absolutt favoritter hos meg. Jeg har jo fått helt dilla på lange, jakker / kåper / frakker. Og disse 6 nedenfor, bare ELSKER jeg.  C R A V I N G S for sure  Beige – Notion 1.3 / Blå – Glamorous, Nelly / Rosa – Vivikes ..  Den rosa fra Vivikes er min absolutt favoritt. Den har ikke kommet i butikk enda, men jeg har allerede vært innom og satt meg på venteliste. Vårens-må-ha! Beige – Vivikes / Grå Designers Remix / Pudderrosa By Malene Birger Andre enn meg som dåner, her? Komme da våren, komme ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg