Cravings?

Jeg ville bare gjøre dere oppmerksom på at Jeffrey Campbell har kommet inn igjen hos Nelly. Begge mine favoritter i skoskapet! Både de svarte litaene, og de svarte spike. Disse har jo vært utsolgt lenge, og flere av dere har spurt om råd hvor dere kan få fatt i de. Så – happynews for de som fortsatt leter! Svarte lita her // Svarte spike her (affilateslenker) Hvilke synes du er finest?! Jeg vet ihvertfall at jeg vekker stor oppsikt (spesiellt blant de eldre, og noen yngre) når jeg har på meg spikes skoene ute blant folk. Merker liksom at de fleste blir litt sjokkert .. Mens vi var i Gran Canaria i januar, var det visst en jente i en butikk som hadde laget “rocketegn” med fingrene bak ryggen min, og stukket ut tungen slik som de i Kiss alltid pleier, haha .. Hun trodde sikkert jeg var den rockeren.. Men for hva det er verdt, de er jo litt av ett slagvåpen om man skulle møte på feil person i en bakgate .. Just saying. Neida. Joda .. Ha en nydelig tirsdag, jeg har hjemmekontor idag. Vi skrives senere :-*

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg