Crash

Buhu, jeg er så lei meg – for bloggen har vært nede i nesten hele dag. Skulle blogge for dere tidlig idag, og fortelle om frokosten – men kom meg ikke inn. Men NÅ er vi tilbake, juhu! Se hva jeg lagde til overnattingsgjesten min i dag. Pannekake med sukker og bacon. mmmm, perfekt start på dagen. I skrivende stund befinner jeg meg hos Malene, vi skal lage taco og ordne oss  – for vi skal nemlig i bursdag idag til søte Maria!! Gleder meg. Malene overnattet hos meg igår, og jeg var så sliten etter Sverigeturen og kjøringen (det gjorde det ikke bedre at jeg klarte å kjøre feil 2 ganger fra Grünerløkka og hjem.. Utålmodig…) Så det ble sofaen, løvbiff, og snop hele kvelden. Deilig. Sverige turen var forsåvidt veldig kos! Koselig selskap, (lange bilkøer hjem) snop, kjøtt, og litt voksendrikke – hihi.. Fått hekta på svart/hvite bilder nå, etter shooten.. Tights og vest fra Gina // Topp BIK BOK // Jakke Soaked In Luxury. Jeg vil bare takke dere for fantastiske fine kommentarer på forrige innlegg, jeg er så heldig som har sånne søte, gode og snille lesere som dere. Dere er så skjønne! Tusen takk :* Varmer hjertet mitt. Suss på kinnet :*

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg