Cozy sweater

Da er kofferten og julegavene pakket! Og om få timer er jeg klar for å sette meg på flyet til Ålesund. Over en mnd siden jeg har vært der nå, så det blir nok litt blandede følelser, kanskje? Rolf Ivar henter meg på flyplassen, skal bli godt å se han igjen. I tillegg skal vi ut sammen ikveld, vi og gode venner som jeg har savnet så fælt. Blir nok en veldig fin kveld. Imorgen er det julegaveshopping og hjemreise til Midsund, gleder meg såååånn! Her har vi spist deilig julefrokost idag, da kom ihvertfall julefølelsen litt smygende innpå meg . . Julefrokost er det beste! Mmm, laks, eggerøre, juice, julesylte . . Mmm. Gleder meg til de mange julefrokostene jeg har i vente hjemme. Snadder! Elsker den nye kosegenseren min fra BIK BOK. Fargen er så knææsj. Gleder meg til å tusle rundt hjemme i bare koseklær heeeele julen, iiiih. Deilig! NYT lørdagen :-*

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg