Cozy in front of the fireplace


I går kveld og kvelden før, koste vi oss bare hjemme med fyr i peisen. Deilig og kose seg litt ekstra hjemme før man skal dra vekk for en lengre periode. Kommer til å savne leiligheten og Oslo, men guuurimalla så godt det skal bli med mange dager hjemme på landet og deilige dager på fjellet *kribler i magen*

Noe av det beste jeg vet etter en stressende dag er en lang, varm dusj, på med morgenkåpen og fyr i peisen. DA koser jeg meg altså ♥ Og det skal bli mange sånne deilige dager- og kvelden i julen. Lykke!

Jeg vil bare si ifra om at jeg kommer til å ta meg litt ekstra ferie nå i julen, så det blir (som i sommer) bare ett innlegg om dagen. Håper på forståelse for det! Så er det litt begrenset hvor kreativ man er – og hvor mye man har å dele når man går rundt i pysjen/kosedressen og slapper av med familien. Det tror jeg dere skjønner ♥ Nå er vi på vei til Ålesund, 8-9 timer i bil heihei, men bra vi elsker roadtrip da! Nyt fredagen, og god helg!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg