Cozy activity

Fikk et lite glimt med sol idag som gjorde at jeg kastet morgenkåpen og solte meg i undertøyet. Så lenge det varte. Nøyaktig… 3 minutter! Nå er det overskyet og litt trist.. Men det gjør at vi kun har late, koselige dager inne her ute på Holmen, går turer med Levi over øya i regntøy.. Koselig det også! Sover “lenge,” nei egentlig ikke.. Våkner rundt 09 hver dag.. Men vi koser oss med god mat, avslapping, Levi, trening, besøk etc..

Kosestund inne i regnværet ♥

13570346_10157613974320355_1623570635_o13579886_10157613974280355_1031948066_oKari har strikket det fineste pleddet til Gard i bursdagsgave, sett noe så fint? Elsker det! Kunne gjerne tenkt meg en genser i samme.. Hint, hint.. Hehe ♥ Kaffe og verdens beste 70 % sjokolade, ingen slår denne.

Når vi hadde bror og kjæresten her, kjøpte Gard inn et spill som vi ble helt hektet på! Elsker dette spillet. Perfekt nå til sommeren når man er mye med venner og familie, spill er det mest sosiale man kan gjøre sammen synes jeg. Virkelig, ordentlig kvalitetstid ♥ Så dette tenkte jeg at jeg bare måtte dele med dere.

13588913_10157613974290355_2108676010_o13588955_10157614007895355_216901779_o13549108_10157613974265355_245459315_o

“Bluff” heter det, koster 499,- tror jeg. Og vel verdt pengene. Her skal man altså da “lure” hverandre litt, eller ikke. Det spørs hvordan man liker å spille. Poenget er at når noen tar feil på gjettingen, mister de terninger, og de som har flest terninger igjen til slutt vinner. Man begynner med 5 stykker hver. Mer om dette i reglene, hehe.. Men vi har spilt det x antall ganger de siste dagene, kost oss massevis ♥

Nå pøøøøøser det ned som aldri før ute, og jeg skal ta meg en ordentlig gerilja økt på tredemøllen! Kose dere, håper dere har bedre vær enn oss!

10 kommentarer
    1. Så koselig! Fint å spille brettspill. Tror det har gått i glemmeboken i disse digitale tider. På hytta drar jeg det alltid frem. Skal sjekke ut dette. Og strikketøyet.. Begynte jo på en Skappelgenser for fire år siden samtidig som jeg begynte på Fifty Shades-trilogien.. Ble ikke ferdig med verken det ene eller det andre, Hehe.. Ønsker dere en fin lørdag

      1. Haha som og høre meg 😀 Jeg begynte på Skappel i julen, skulle bli ferdig til nyttår…….. 😀 Stoppet opp det for å si det mildt 😀 Men sjekk ut spillet. Superkoselig!

    2. Hei Lene.
      Følger bloggen din og hadde vært gøy og høre dine boktips for sommeren (er bokorm som trenger nye tips).

      1. Heia! Ingen boktips her i gården denne sommeren dessverre! 🙁 Ikke lest bok på lenge! Sorryyy <3

    3. Jeg elsker å spille spill hele året egentlig, haha! Samboeren kan til tider bli litt lei maset mitt om å spille, men heldigvis er han ofte med, og jeg får viljen min.. hah! Synes det er så koselig jeg – skikkelig kvalitetstid <3 Nå regner det jo så fælt her i Bergen, så da er det bra med litt spill og ikke minst fotballkamper på tv! Håper du får en nydelig søndag, fine deg! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg