Covering Elastic Heart

I går satt jeg meg i Walther (el bilen) og hastet meg avgårde til Clas O for å kjøpe mikrofon. Jeg og Ana spilte nemlig inn Sia sin Elastic Heart i går. Planen var at vi skulle ta syngingen og spillingen til et videre nivå, altså litt mer proft, men mikrofonen jeg ble anbefalt gikk jo ikke an å bruke.. Så etter en times tid med kløning og prøving, gav vi opp. Så da ble det filming og lyd gjennom kameraet mitt, noe som ikke er så veldig optimalt.. Mye bakgrunnsstøy.. Men vi lover å bli bedre til neste gang! YES ♥ Har så sykt mange videoer fra i går, hvor vi kløner, synger feil, spiller feil, ler.. Vi brukte 3 timer, og fremdeles tenker jeg at jeg kunne sunget bedre. Men LA gå. Det er ikke så viktig, er jo bare på gøy! (Og ja, jeg måtte sniktitte på teksten, hehehehehe. Litt sånn amatør men, jaaaja)

Here goes ♥ Hope you like!

SMIL fra oss ♥

31 kommentarer
    1. Du har en nydelig stemme Lene! Utrolig flink er du 🙂 men dessverre så føler jeg at når du var avhengig av teksten, så mistet du litt formidlingsevnen. Misforstå meg rett, du traff meg virkelig når du så i kameraet og sang fra hjertet, men teksten ødela dessverre opplevelsen litt for meg. Kun ment som en konstruktiv tilbakemelding 🙂

    2. Fint sunget og spilt, men enig med Ingrid. Du burde la være å lese teksten mens du synger. Det mister dssverre mye formidlingsevne, innlevelse og troverdighet når noen leser fra et ark mens man synger… Det er no-no. Du burde heller i såfall velge en sang du kan uten att. Det hadde dratt opp opplevelsen mye mer!

      Men igjen: veldig bra sunget og fremført av piano! 😀 Gleder meg til å høre mer (uten ark;)

    3. Du er så utrolig flink, Lene! 🙂 Har du hørt “Breathe me” av sia? Såå nydelig, anbefales 🙂 Klem

    4. Hei Lene!

      Så utrolig fint sunget. Du har en kjempefin stemme som du kan gjøre masse med fremover. Fikk frysninger under hele sangen 🙂 Jeg har dog et lite konstruktivt tips, som jeg tror ville løftet fremførelsen veldig: prøv å jobbe med uttalen på ordene du synger. Jeg kunne faktisk ikke tyde så veldig mange av ordene du sa, enda jeg satt og så videoen og prøvde å forstå.

      Til tross for dette, strålende fint sunget. Stå på videre 🙂 Klem

    5. Hallo!!! Altså man kan ikke la hver å bli litt småforelska her *ler* dere er dødsflinke <3 Frysninger på armen, DET er et godt tegn!! Keep up jenter 😀

    6. Hei:* Du er så flink, du må virkelig fortsette med det der!!!

      Også lurte jeg på en liten ting – så deg her for litt siden, så lurte jeg på hvordan du får sminken til å sitte såå fint hele dagen? Min sminke er all over the place på slutten av dagen hehe

      Klems

    7. Det er jo ikke en ting du ikke kan, Lene! Fantastisk flott, nok en gang. Gleder meg til flere slike videoer!

    8. Fantastisk og nydelig! <3 Jeg digger stemmen din Lene 😀 Dere er utrolig flinke og jeg gleder meg til flere slike videoer^^

    9. Åååå, det var utrolig vakkert. Nå må du slutte å være så himla god i ALT du gjør, begynner å bli litt urettferdig dette! Hehe, neida (joda)!
      Stemmer jaaaaaa til flere syngevideoer 🙂 Det var behagelig å høre på!

    10. Wow, herlighet så flink du er Lene! Du har så mange talenter atte hjelpes, Nå ble jeg ordentlig imponert! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg