Covent Garden // Oslo

Finally home ♥ Har hatt en utrolig fin tur til London og Oakham, med mange gode opplevelser og minner. Også var det fantastisk deilig og komme hjem igjen. Nå føler jeg at jeg har bodd i en koffert siden jeg dro til NYC i Juni, så gleder meg til å roe ned litt her hjemme nå. Vi var oppe klokken halv fire i natt, så dere kan tro vi er trøtte. Gard er på jobb, og jeg har mye å ta igjen på jobbfronten. Igår vandret vi bare litt rundt i London, litt lei av Oxfords street sitt kjas og mas, så vi gikk rundt litt i Soho og tilslutt til Leichester Square og Covent Garden. Aldri vært på Leichester Square før, og jeg har vært i London fire gange tidligere, der likte jeg meg kjempegodt. Så vi spiste mexicansk mat, før vi så The Internship på Kino på Odeon. Veldig koselig, og chill dag – og det trengte vi etter en hard helg. Her er litt bilder fra gårsdagen : Startet dagen med skikkelig english breakfast på en utrolig sjarmerende café, Castle Cottage ♥ Koselig, eller hva? Kan tro det var en nydelig start på søndagen. Scones, epler, druer, mango og pasjonsfrukt smoothie, egg, bacon, toast you name it. Her er dagens outfit, gatene i Covent Garden er så skjønne! London altså . . Skjørt Primark / Tshirt Urban Outfitters / Sko Converse / Veske Carla Saade / Sunnies RayBan NÅ – gleder jeg meg til å komme tilbake til hverdagen igjen. Fy søren så deilig det har vært med ferie .. NYC, Miami, Bahamas, Bergen, Holmen, Geilo, London, Oakham – hatt det helt fantastisk. Men jeg savner de daglige rutinene, treningen, kosekvelder på sofaen, venninnene mine, familien – blir fantastisk og komme igang igjen med alt som hverdagen har å by på, deilig! Hvor mange har begynt på skole/jobb igjen her? I ettermiddag skal jeg til Malene på Hendrix og gjøre litt forandringer, VELDIG spent på hva hun har planlagt, hihih. Tror nok vi beveger oss mot en bob or something like that?! Hadebra langthår.. 😀 Spennende, gleder meg til å vise! KLEM

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg