Countdown

Hallååå! Altså, jeg har countdown til 1 juni jeg nå. SUMMERTIME soon! Også er jeg SÅ stolt av meg selv, at jeg faktisk denne gangen har klart å bli hektet på trening. Jeg har prøvd i ….. 8 år liksom, uten hell! Men i september tok jeg meg sammen, og jeg har vært flink siden! Nå er trening en ren glede for meg, og noe jeg bare MÅ ila uken. Nå trener jeg rundt 3-4 dager i uken, og synes det er en fin “start” .. Og når man begynner å se resultater – da kommer motivasjonen! Og man blir nesten litt smågal, og vil helst være på treningssenteret hele dagen. (Nesten) Men for å få resultater, må man jo også være flink med kosthold.. Og det er jo en liten utfordring, ihvertfall for jenter som meg som ELSKER godteri og usunn mat. Jeg bestemte meg for å bli supersunn for 2 uker siden, og har vært KJEMPE flink siden. Deilig følelse. Idag er det 3 dagen jeg og Malene går på trening sammen, herlig og ha en treningsbuddy også ♥ Ihvertfall en så blid en! Mange av dere spør hva jeg trener osv .. Jeg løper alltid intervaller på trening, fordi jeg har blitt fortalt at det er MYE mer effektivt enn å bare løpe hele veien. Jeg løper 1 minutt på og 30 sek pause. I fart ligger jeg på rundt 11-12.. Nå har jeg også begynt litt med ellipsemaskin også, men søren så sliten jeg blir, haha .. Kondisjonen må nok jobbes enda mer med, gitt! For meg er det viktig å trene rumpe/bein/mage – så da tar jeg mye beinpress, favorittøvelsen min! I tillegg tar jeg knebøy, utfall .. Prøver å være flink og variere øvelsene mine, men faller mye tilbake på samme øvelsene .. Mageøvelser tar jeg hver gang jeg trener, det er et MUST uansett hvor stiv og støl jeg er … MEN, jeg vet med meg selv at jeg må bli flinkere å trene armer og rygg også, bah .. Så det jobber jeg litt med nå, og motivere meg selv til det. Heldigvis har jeg Malene som pusher meg til pushups, pullups og jeg vet ikke hva. Sist uke var jeg så stiv og støl at jeg ikke trodde det var mulig, hihi.. Noen lurer også på hva jeg spiser.. Hittil har jeg egentlig spist akkurat det jeg har hatt lyst på, men man får ikke resultater i treningen om man trykker i seg godteri og usunnheter, sånn er det bare. Så nå er jeg flink og spiser bare sunt, med unntak av søndager – da er det kosedag! Til vanlig spiser jeg mye skyr med blåbær/jordbær, lavkarbobrød med makrell i tomat, frukt, mye kylling, fisk, brokkoli og andre grønnsaker. Eggerøre, egg, omelett spiser jeg nesten daglig, med skinke og grønnsaker. MM! Sunn mat er jo supergodt! Så får vi se hvor lenge denne sunnhetsperioden min varer …. Hihi. Meeen – jeg gleder meg allerede til søndag, hello CANDY! Ha en SMILENDES dag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg