Cosy things to do for easter

Processed with VSCOcam with a5 presetHurra ♥ Idag begynner påsken for den lille familien, Orvik & Kvale. Levi har sagt til meg at hun gleder seg til hytta og snø igjen, da skal hun leke masse, hihi. Nå ligger vi i sengen og koser oss, utenfor er det knall blå påske-himmel og sol. Vi ble vekket av Levi litt over 08, da stod hun med de søte potene sine på sengekanten her og ville opp, og det fikk hun. Får alltid komme opp å kose på morgenen ♥ Da legger hun seg under dynen min, eller ved siden av hodene våre, evt oppå, hehe. Rampen! Nå har vi litt ærender og gjøre, vi må pakke, og vi skal hjelpe flisleggeren med å få på plass de store flisene til kjøkkenøya. I tillegg får vi to leveringer med varer fra Bolia & Room21 som vi skal ta ta i mot før vi endelig kan sette oss i bilen mot Geilo, åh som vi gleder oss. 

Cosy thing to do for easter

Kjøpe påskeegg til noen du er glad i, eller bare til deg selv. Fyll den med masse godterier, eller andre koselige ting. Blad, te, en håndkrem, kosesokker, neglelakk, en ansiktsmaske, dusjsåpe, lypsyl, listen er lang.

Processed with VSCOcam with a5 presetLage påske-handleliste, fyll den med ordentlig “påskete – ting” så blir handlingen så mye hyggeligere. Selv skal jeg søke på inspirasjon til påskefrokoster / lunsjer og middager før jeg handler senere idag. Nå skal kjøleskapet på Geilo ikke bli annet enn fullstendig PÅSKE. Her snakker vi selvfølgelig kvik lunsj, solo, lammelår, alt for mye godterier, egg, laks, juice, turmat. Skikkelig NYT.

Logge av klokken 22.00 #offlineoclockbruk heller tiden på familie og venner

Gå på påsketur, være ute i friluft. Enten du har by, syden, land eller fjellpåske. Kom deg ut! Er så godt, og forhåpentligvis får vi fint vær hele gjengen. Vi skal gå på skiturer, og koseturer. Sistnevnte med Levi, siden hun ikke kan gå så lange turer enda. Skiturer får vi nesten gå hver for oss, og koseturene med henne tar vi sammen.

Gjøre utendørsaktiviteter. Påskerenn, grilling, andre type leker, spis en lunsj ute ved skitrekket, etc.

 Sov lenge. Åh, det skal vi gjøre på verdens beste Geilo, i den diggeste sengen og det mykeste sengetøyet. Alltid så godt å sove på Geilo, selv om det er godt å sove hjemme også da, på det nye soverommet.

Processed with VSCOcam with a5 preset Spille spill. Uansett om det er kort, brettspill, eller rett og slett andre spill som Wii U, eller lignende. Så lenge man gjør det sammen.

Slappe av innendørs. Les en bok, et blad, se en serie, strikk litt, ta deg en varm og god dusj, ta deg et glass rødvin på sengen mens du ser en film, ring familien eller en god venn

Gå på ski, eller stå på ski. Eller renn på akebrett. Elsker å gjøre sånne type aktiviteter utendørs i snøen. Gleder meg masse!

Ta en kaffe. Enten du har bypåske eller fjellpåske, er det alltid godt med en kaffe sammen med noen du er glad i. Gå på kafé, eller nyt den utendørs.

Processed with VSCOcam with a5 presetAfterski. Jaa! Det må til i påsken!

HEI PÅSKE 2016, vi er klare  Hva er deres favoritt-ting å gjøre i påska? Og hva er planene deres, jeg er nyskjerrig!

GOD PÅSKE, nyt!

 

8 kommentarer
    1. For et lekkert hjem Lene! Jeg gleder meg til hver eneste interiør post du har. Hvor mange lag med kalkmaling har dere brukt? Et eller to strøk?

      God påske! Klem fra Hege

      1. Tusen takk <3 Koselig og høre. Gleder meg veldig til det blir helt ferdig! Vi har brukt to strøk, men det skal egentlig bare være ett. Synes det ble litt tykt 🙂 To strøk med vanlig maling under 🙂

    2. Hei pene Lene, jeg lurer på om du kan skrive litt om hårprodukter du bruker ( shampoo, balsam, varmebeskyttende) og hvilken pris dette ligger på og hvor man får kjøpt det. Ogg hvordan man finner den perfekte foundationen til ansiktet, klarer ikke lande ordentlig på det !! Håper du tar deg tid til å svare, det hadde jeg satt stor pris på 🙂 kos deg på fjellet med den lille familien din 😉

      1. Hei! 🙂 Akkurat nå bruker jeg produkter fra Miriam Quevedo, som jeg elsker. I tillegg har jeg en 3 stegs kur som jeg ikke husker navnet på nå, men den er for behandlet hår. Alt er fra Meraki Studio, salongen til Malene <3

        Åh det er så mange gode foundations! Nå bruker jeg en fra Eva Garden som er veldig fin og dekkende. Ellers kan jeg anbefale Sensai sin, eller DKMC sin 🙂 Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg