Costume Awards

God morgen dere ♥ GOD HELG! Om knappe to timer får vi besøk av Lauren og Ian, de kommer fra Newcastle og skal være med oss til Beitostølen i helgen. Vi var i bryllupet deres i England i sommer, og det skal bli så koselig å se de igjen. Tenkte å diske opp med ekte, norsk frokost når de kommer slik vi har mat i magen til bilturen. Dette blir en engelsktalende helg, og det blir jo spennende. Thank god for at jeg er glad i å snakke engelsk ♥ Hihi. Gleder meg virkelig til en helg på fjellet. Alex (Gard’s bestekompis) og kjæresten skal også dit, vi skal bo på Alex og familien sin hytte. Helgen kommer til å bestå av god mat, spill, skiturer og afterski! Gleder meg sånn. Har forhåndskrevet noen innlegg, siden jeg vet jeg ikke kommer til å rekke over 2 hele innlegg om dagen. Men mac’en er med, så dere hører fra meg uansett.  Igår var jeg, Kaja-Marie og Linn på Costume Awards på Gamle Logen. Vi møttes på Grims Grenka først for en drink og litt skravling. Jeg så på prisutdelingen, også jeg dro hjem. Måtte pakke å få unna litt ting før idag, og det var helt greit kjente jeg. Blir vel nok festing i helgen, baaah .. Hehe. Men det var gøy! Kjekt og få med seg, og så mange bra vinnere! Blant annet ACNE og By Marlene Birger.. To av mine favs ♥ Antrekket fra igår / Jakke VILA / Sko Zara / Skjørt Kouture (kjole som jeg gjorde om til skjørt) / Topp BIK BOK / Veske Alexander Wang / Jakke H&M Nå får jeg komme meg ut av sengen. Hjemmetrening med squats, utfall og bulgarsk utfall med kettlebells står for tur før frokostlaging ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg