Corrective Camouflage Kit

Nytt sminketips fra meg denne uken er ett Corrective Camouflage Kit fra Coverbrands. Med dette kitet, kan du få det perfekte underlaget før makeup. Med de forskjellige fargene – kan du skjule alt fra mørke ringer underøynene og sprengte blodkar til kviser, rødhet osv. Under får du en liten guide til hva de forskjellige fargene skjuler : Jeg har funnet min favoritt i den gule, som jeg bruker under øynene – hvor jeg alltid pleier å dekke med concealer. Her kan man også bruke den nøytrale fargen, men den gule gikk best på min hudtype. Og den dekker superbra! Legges som en concealer – og så er det bare å sminke over med makeup etterpå. Ingen mørke ringer! Noen som har erfaringer med dette kitet? Har hørt om det fra før, og vært nyskjerrig på det en stund, og må si meg ganske fornøyd med resultatet det gir. (Annonse)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg