Cool girl

Annonselenker

Man får rett og slett ikke bedre tøy enn behagelig, sporty og sexy undertøy, joggedress, en cool t-shirt og kule sneakers – og for å toppe det hele,en kul caps. Dette er det BESTE jeg kan kle meg i, og jeg har latterlig mange plagg som jeg kan kombinere. Min favoritt om dagen er den grå Fila joggedressen som flere har spurt om. Kombinere den med et par hvite Superga og en caps – and I am good to go. Ja, jeg elsker å pynte meg også, men føler meg aller freshest i joggetøy. Enkelt og greit. ELSK. Både Fila, Calvin K og Adidas er mine favorittmerker, finnes så latterlig mye kult og Nelly har et stort utvalg med alt samlet på et sted. Enjoy!

Klikk på lenkene ♥ Grey Fila sweater  + pants ⋅ Black Fila sweater ⋅ Calvin Klein black tshirt ⋅ Calvin Klein grey sweater ⋅ Calvin Klein bh ⋅ Adidas Sweater ⋅ Superga ⋅ Nike sneakers ⋅ Adidas cap

6 kommentarer
    1. Du har en veldig inspirerende stil, og jeg elsker at du blander billig og dyrt, samtidig som du veksler mellom joggis og fine kjoler! Når jeg ikke klarer å finne noe å ha på meg tar jeg alltid en tur innom instagrammen din og henter inspirasjon 🙂

      Forresten syns jeg bloggen din har falt tilbake til det mer ekte den siste tiden, det er gøy å lese. Tror alle har godt av å være alene litt og bli trygg i seg selv 🙂

      Keep up the good work

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg