Comme Deux

Reklame for Comme Deux  ♥


Okei, når jeg fikk spørsmål om jeg kunne tenke meg å teste ut det nye danske merket Comme Deux ble jeg så glad! Synes det virket så kult og fresht! Jeg elsker når produkter er gjennomførte, matcher, og ikke minst har en sånn girly girly look over seg. Enda gladere ble jeg når jeg fikk hentet den fine boksen med alle de fine produktene i! Føler disse er veldig “meg” ♥

Det som er så fint med Comme Deux er at det er et merke med overkommelige, fine priser! Jeg får i tillegg lov å gi dere 25% på produktene, og da kan dere bruke kode LENE25. Jeg har laget en pitteliten snutt for å vise dere produktene. Se her!

Er jo ganske fantastisk at man får full refund om man ikke er fornøyd med produktene! Da er det i hvertfall ikke noe i veien for å prøve!

Oppsummert så har jeg nå testet både facemask, serum booster, lip oil og blush som jeg brukte som  øyenskygge. Liker produktene veldig godt allerede! Både hydration og glow (rosa og gul) kommer til å bli mye brukt hos meg ♥ Gleder meg til å teste “discoskin” face mask – den er jo perfekt til helgene! Den inneholder mandelsyre som arbeider med å eksfoliere huden samtidig som man får fukt! Og vi elsker jo fukt?! Lip oilen blir også en favoritt!

Tipp topp tommel opp! ♥

Comme Deux sine produkter kan dere se her. Og husk LENE25!

Og med det sier jeg GOD HELG lovelies!

14 kommentarer
    1. Sååå kjekt med video, fine deg ! Spennende produkter også, får lyst til å prøve dem <3 Ha en super helg !

    2. Savner skikkelig outfit innlegg fra deg!! Du er så flink til å kle deg, så lag gjerne litt flere innlegg med tips og triks!

    3. Hei, og god lørdag 🙂 Noe helt annet enn innlegget handler om, men likevel; tror du at du skal selge gulvlysestaken fra AYTM når du flytter? I så fall er jeg veldig interessert 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg