Comfy black & white

Annonselenker
Processed with VSCOcam with hb2 presetProcessed with VSCOcam with hb2 presetProcessed with VSCOcam with hb2 presetProcessed with VSCOcam with hb2 presetProcessed with VSCOcam with hb2 presetBukseskjortejakke – sko Zara – veske Maje 


Svart og hvitt funker alltid når man er litt usikker på hva man skal ha på seg, en ren og fin kombo. Dette antrekket hadde jeg på meg da vi kjørte fra Oslo til Kragerø torsdag i forrige uke, må reise komfortabelt i bil, er så godt når man skal kjøre lenge ♥

Her nyter vi siste kveld før vi kjører hjem til Oslo imorgen, gleder meg til å få Levi hjem til leiligheten nå, lille skatten vår!

God klem!

10 kommentarer
    1. Åå, nå sitter jeg å ser på episodene fra da du var med på 4 stjernes middag! Så gøøy! 😀

    2. Hei. Skoene dine er de marineblå eller sorte? og hvordan er de i størrelsen? Hvilken str. har du. Sitter og skal bestille skoene fra zara og er så usikker på hvordan de er i str…

      Klem Elisabeth

    3. Hei. Hvordan sveis har du? Jeg ønsker å bli klippet på samme måte men vet ikke hvordan jeg skl ordlegge meg. Er det lang Bob du har?

    4. Hei, Lene 🙂
      Det er mange ganger du linker til utenlandske nettbutikker og det er bra. Men. Jeg lurer på om du kan skrive et innlegg som går igjennom bestillings prosessen? Med det så mener jeg rett og slett alt fra tollgrense, betaler du toll selv, bestiller du i flere partier/pakker, hva er dine erfaringer med returer, andre kostnader som kan komme overraskende på om man ikke følger med i timen. Jeg merker selv hvor usikker jeg blir og da lar jeg heller være å bestille, så om du har mulighet til å skrive et forklarende og ryddig innlegg om netthandel osv, hadde i hvert fall jeg satt kjempe stor pris på det.

      Ønsker dere en fin helg videre 🙂

    5. Hei Lene 🙂 Elsker jakken! Hva slags erfaring har du med å bestille fra nettstedet shein.com? Sender de fra USA, og er størrelsene noenlunde like norsk str.?

      1. Vet ikke helt hvor det sendes fra faktisk.. Kanskje Kina? Ja, jeg synes str er normale 🙂 Klemmer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg