Comfort Dream

Annonse
Husker dere denne listen? Jeg vil gjerne adde et punkt på den : Nyvaskede, duftende klær. Og ja, det er et absolutt must for meg, alltid vært det. Ingenting er bedre enn lukten av rene klær, både etter vask, og når man har det på seg. Selvsagt liker jeg å dufte av herlig parfyme også, men en bonus er når klærne lukter rent i tillegg. Og ikke minst (og dette har jeg sagt før) legge meg i rent, nyvasket sengetøy som lukter fantastisk, og samtidig være nydusjet. Lite som slår den følelsen ♥ Comfort har jeg egentlig alltid brukt, og tar meg selv i ALLTID å stå på butikken og lukte på alle tøymyknere som Comfort har. Gard blir litt smålig flau av meg, men .. Det er jo viktig at det lukter best mulig, ikke sant? Vet dere er enige, hihihi ♥ Uansett, så har Comfort kommet med en helt ny serie med tøymyknere, nemlig Comfort Dream. Denne inneholder Long Lasting Freshness, en teknologi som gir frisk duft, dag etter dag. 
Jeg har jo selfølgelig testet ut begge, og kan med hånden på hjertet si at de lukter utrolig godt. Vasket bunadskjorten min + Gard sin hvitskjorte igår, og hang de opp på badet. Når Gard skulle pusse tennene igår kveld, bemerket han hvor ufattelig godt det luktet på badet og lurte på hva det var som luktet så godt. Og det var jo skjortene som hang til tørk. Igår brukte jeg den lilla “Blossom dream” som lukter sjasmin og lavendel. Har allerede rukket å sette på en vask med den rosa “fruity dream” som lukter frisk frukt, spesielt jordbær. N A M ♥ Klarer ikke bestemme meg for hvilken som er favoritten, likte begge to like godt.  Konkurranse :  Det som er så veldig flott med akkurat dette innlegget, er at jeg faktisk får lov å dele ut et helt års forbruk av Comfort til en heldig leser!

For å delta, svar på dette spørsmålet i kommentarfeltet : Hvorfor ønsker du å ha en tøymykner med duft som varer ekstra lenge? Jeg kårer det beste svaret, så her gjelder det å sette inn støtet ♥ Her hjemme går det i 17 mai forberedelser, og energien er på topp! Allerede vasket og ryddet i 1,5 time, og har en milevis lang to-do liste som skal strykes ut ila dagen. Puh. Men det blir SÅ gøy imorgen. Også liker jeg jo å styre på her hjemme da. Koser meg.  – Håper dere får en fin 16 mai ♥ –  

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg