Comfort

God morgen hjerter :* Da var jeg ankommet Trondheim, etter en helt grei flytur. Trodde et lite øyeblikk at flyet skulle ramle rett i bakken (bank i bordet) pga mye turbulens og tykke skyer, men det gikk bra denne gangen også, hurra! Jeg bor forresten på Trondheims nyeste hotell, Comfort Trondheim – og det er SÅ fint her!! Har tatt litt bilder til dere. Fint, ikke sant?? Ah, her skal jeg kose meg i 3 hele dager. Herligt. Nå bærer det avgårde på photoshoot! Blir hentet om 25 minutter, og jeg har ikke gjort meg helt klar enda. Hehe, jadda – koser meg jeg.. Sko Jeffrey Campbell / Shorts Levi´s / Singlet BIK BOK / Jakke Gina Tricot / Klokke herfra (annonse) Vi skrives! Ha en strålende tirsdag dere.  

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg