Come join us : Shoppingevent

Annonse

Har dere planer førstkommende torsdag fra kl 16-18? Ikke? For da har jeg veldig lyst å invitere dere til shoppingevent sammen med meg på Steen & Strøm Department Store! Her skjer det MYE gøy disse timene, så dette kan dere ikke gå glipp av! Marna skal også være der ♥ Gleder meg.

Jeg har vært og valgt meg ut to sommerfavoritter til eventet, som jeg skal ha på meg. Og disse, samt meg finner dere i 4 etg på Steen & Strøm Department Store.

SHOELOVE fra Shoe Gallery
Disse kommer til å bli mye brukt fremover. Skjønn både til kjoler, skjørt, og jeans

Denne kjolen er nydelig i fargen, elsk! Denne kombinerer jeg med skoene over, og en tynn snor i beige ilivet. Fra Scandinavian Designers


Som sagt, så er det mye gøy som skjer denne dagen, og her er noe ;

• Offisiell åpning av Armani Stores ♥

• Meet up med beauty YouTuber hos Kicks! Spennende for de som er interessert i beauty!

• Møt meg og Marna «komikerfrue»

• Det vil være en personal shopper tilgjengelig i 2, 3. og 4. Etasje

• Bemannet photobooth – hvor dere deler bilder i sosiale medier og kan vinne premier. Premiene er : 3 goodiebags til verdi av totalt 30.000,- // HALLO – dette vil dere vinne!

• Konkurranser om gavekort ved å melde seg inn i kundeklubb (se etter to vertinner med iPad ved inngangen)

• Bar i hver etasje med servering av limonade, snacks, fruktspyd – nammis!

• DJ som fyller senteret med sommerlåter samt herlig sommerdekor

• Samples fra foodcourten

• 20% og mer på klær, sko og reiseeffekter i 1-5 etasje.

VELDIG mange gode grunner til å komme her altså. Og jeg kan gjerne stille meg til disposisjon om noen trenger hjelp med sommergarderoben? Det hadde vært supergøy! Bare og komme bort til meg, så hjelper jeg kjempegjerne til, og de har veldig mye fint i 4 etg. Min favoritt etg på hele senteret ♥ Kommer du? Ta med en venninne, så skal vi kose oss sammen. Bli med på eventet på Facebook og få med deg oppdateringer frem mot torsdag også 🙂

10 kommentarer

Siste innlegg